Tuesday, October 13, 2009

11 oktober 2009






hari yang paling indah..
bukan just sbb majlis kawen didi mlm tu..
(pic sblh ni masa majlis nikah 10hb..sempat
 lari kejap masa tgh wat persiapan untuk ahad)



tp..


sbnrnya sbb majlis bertunang aku & faie..
rombongan pihak aku je dah hampir 40 orang
dengan tema kaler biru..faie tema purple so aku pun pakai kaler purple la untuk bezakan dengan yg lelain yang pakai baju biru...


ni just a few gambar yang ambil masa majlis tu..






dulang hantaran
 




 thanx geng

tunang aku la ni.. jgn tetiba ada lak yang wat2 tak tau cuba nak termengorat
 

pasni da bley plan untuk majlis nikah lak..
tp mjls tu tahun depan la
thanx buat semua yang turut serta dalam majlis ahad lepas..
terutamanya ahli keluarga yang dtg dari jauh..& geng members

20 celoteh:

hudaadnan said...

tahniah yasser..jgn lupe jemput kami nanti mase kenduri..

ejoi&huda..

nazat said...

ok fyne!

chymara said...

tahniah, jgn lupa jemputan :)

cheche said...

insyaallah.. hopes sgt korang semua leh datang majlis tu...

Unknown said...

Congrates!!!! Have full bless n happiness ever after ;)

linda_cute@misslyn said...

congrates...

Anonymous said...

poyo jee....
come on la..

cheche said...

ada pulak yang jeles ni.. mesti seseorang yg kecewa ni.. aiseh cian la pulak kat org yg brani komen tp xletak nama lak

ada_aku kesAH said...

ahak..keciwa
bajet arr ayt tue..
apa nye nasib la tng ko nie dpt ko..
ayt je da poyo da aku bce..
org laen ada awek gak tp xda la OVER!

cheche said...

-ada_aku_kesaH ;
eh..sure ko ni gay ataupun lesbo erk.. gudluck ar cari psgn sndiri..
ni mesti ko penah kena tinggal ngn someone.. takpe ada masa lagi cari awek/balak baru.. jgn kena tggl skali lagi dahla..

ada_aku kesAH said...

hanya gay je yg kenal gay..
opss..be aware my deAr..faiDah!

cheche said...

ish..ntah zaman pe ntah ko ni sampai anggap org normal xleh bezakn gay ke tak.. ntah2 mak bapak ko yg xde degree tu pun tau bezakan.. ke diorg pun xnormal..dapat ko ni pun sbb tak sengaja.. alahai..xpe2 nice try.. cubaan yang kira bleh blah ar untuk timbulkan sensasi..

aku pun xkesah kalau ko kesah..

ada_aku kesAH said...

cam mnela ko blh dpt jd ptd nih?
main suap blakang ek?
tngk tu..BM truk,etika mmg fail daa..
sure barai govern cam nie dpt ko..ahaks
tngk gaya ko mmg ada cam gay la..
no wonder la kan..
jambu arr ko..
geli lak aku..
p/s:takda aku kesahnye..sbb xda org KESAh kan ko..uhuk..huk

TANYALAH KAUNSELOR said...

eh,sape ni eh?...hisss...
gurau sket2 dh r...
ni mesti byk unfinished biznes ni...
nk kaunseling?..

p/s: abg,buang mase je reply bdk ni..agak die tgh cr keje tu..
haa..xpun kite delete je comment2 die...sayang menyampah plak bdk ni..

nazat said...

cheche..

ntahnyer..cam gelabah lipas jer mamat ada-aku-kesah nie...?

sepatutnya nickname dia.. aiman tak kesah... hahaha.. pehtu kesah2kan hal percintaan org lain.. wak lu...??? hahaha..

go..chaiyok cheche n pa'e..!!
korg mmg comel aaahh :D

cheche said...

aku pun heran gak dgn kebersungguhan mamat or pompuan yg tak kesah ni.. hehe. aku saspek dia tu frust takde psgn n jeles sesgt tu

nazat said...

haah.. sangat kebersungguhan.. sampai ngutuk ptd segala.. cam la dia hebat. kalo dia hebat pon, ada-kita-kesah??????

hahaha..

didi said...

hihi

kelakar la mamat/minah tu
bila keluar ayat 'macam mana boleh jadi ptd' tu
kesian........dah takde modal lain dah tu

etika pembaca blog:

penulis blog mempunyai hak sepenuhnya untuk berjiwang ke, apa ke sebab itu blog dia.
tiada siapa yang memaksa anda membacanya, jadi sekiranya meluat, sila jangan baca blog tersebut lagi.
penat2 je sakitkan hati sendiri. lepas tu anonymous pulak tu. tau pulak takut.
lepas tu, kononnya tak heran, tak kisah. tapi, dengan datang membaca blog ini, dan effort yang telah dibuat untuk membalas, sememangnya anda amat mengambil berat terhadap yasser ini.

jadi, di atas sebab di atas kehadiran anda sebagai pembaca blog di sini amat tidak diperlukan.

on behalf ok yasser?

sekian.

p/s: ada juga ptd yang berhemah. tapi kalau org lain yang kurang sopan seperti anda, perlukah kita (ptd) memberi layanan istimewa kepada insan-insan seperti anda?

sekian sekali lagi.

cheche said...

if ada aku kesah tu ada blog nak jgk kita bc...tp ada aku kesah takyah risau..
bukan kita semua nak komen teruk2 pun..
name pun blog.. medium nak wat luahan diri utk share dgn pembaca..
dr blog ada aku kesah tu mgkn kita leh knal personaliti dia..(faie ajar tu nanti) dari penulisan dah leh tau if org tu bermaslah ke tak..
perlu rujuk dengan kaunselor tahap pakar ni..

mamamya said...

saya mmg pelik dgn insan spt ada-aku kisah ni.

by talking such a harsh word to other people and make them feel low n down, is it make u feel better dear? obviosly anda jeles melihat org bahagia..

satu jari menuding jari kpd org lain, 4 lagi menuding pada diri kita sendiri..takde org perfect dlm dunia dan sorang org yg kita benci tanpa kita sedari ada 10 org lain membenci kita..

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons