Sunday, August 16, 2009

leganya...

alhamdulillah.. ptg td lepas satu lagi ujian sbb dah nyatakan hasrat pd family faie yg aku nak kawen ngn anak diorg.. mulanya memang la cuak, takut, berpeluh, ayat sepatah2..(tak cheche la cmtu) tp nak wat cmne (rasanya smpai balik pun feelings tu ada lagi n bukan memula je).. dah tarik nafas pnjg2 n dalam2 pun still cuak.. 1st time dlm hidup ni buat cmni.. terkejt sbb ayah dia terus bg jawapan "pakcik tak menghalang... + eloklah kalau dah suka sama suka".. rasa nak melompat tp terpaksa control la kan.. 1st skali yg tau psl ni confem la opah tersayang.. hehe..

harapnya semua yg aku n faie rancang selepas ni (tunang, kawen n bla..bla..bla..) akan dipermudahkan olehNya.. amin...



*kurang senang bila ada org lain memujanya...huhu

7 celoteh:

| faie | said...

huhu...m lege too...keren man! dlm mase sejam, achikpaie n cheche dpt restu...but tis time, cheche minum satu cawan je...tahniah! (elleh,sbb abah x refill air..hakhak..)..bebaloi la basuh kete tp kene ujan plak...wht next?..ahakx..

p/s: jgn lupe vip kite ptg ni..tuntut ape yg perlu..sory lin..

swit@kon said...

CONGRATS CHE!!!!

aaa sorang lagi nak tawen....huks

didi said...

cucu opah betul la dia ni.

chumel

cheche said...

ok la tu didi.. ko rapat dgn mak ko...
ayol pun rapat ngn mak dia.. mcm aku ni opah la..

nazat said...

huhu.. korg kan mmg la.. aku tak kesah..aku lagik suka.. tapi.. aku sakit jantunggg!!!! tau tak..!

SAKIT JANTUNG..!!

nway..congrats.. i'm hepi for u both!! :D

ps : lapaaaarrnyerrr..
pss : aku nak makan macam2..
psss : segala macam tauu..!!!

| faie | said...

wah..ko pau abes-abesan ni lin..takpe..ko kawan ketat aku kn? okeh...aku bg ko pau cheche..appe sajje...

Anonymous said...

Tahniah anaser,

Semoga kahwin cepat dan tamatkan zaman kegersangan mu itu!

Sebelum lupa, selamat berpuasa!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons