Wednesday, August 19, 2009

29-1 = 19-2

ptg semlm tetiba faie tanya pasal besday aku n dia..
dia 29-1 n aku 19-2.. so bila tgk2 balik besday kitorang ada nombor yg sama tapi cuma terbalik..
kebetulan.. sblm ni memang xperasan pun.. tp bila dah cmni org mungkin akan kata gaya bersin pun bleh nak ngaku sama.. hehehe.. tp kitorg takla sampai tahap tu.. cuma sekadar nombor.. tp bukan utk main nombor ekor erk.. menarik jugak if tarikh 29-1 or 19-2 tu dijadikan tarikh utk bernikah.. kebetulan jugak next year dua2 tarikh tu jatuh pd hari jumaat..

-sekadar ingin kongsikan kegumbiraan-

ps: hepi besday to min.. semoga panjang umur n dimurahkan rezeki...

4 celoteh:

swit@kon said...

hehehe chumel lah! nikah la 19.2. hihihi. aku suka ayat "tp bila dah cmni org mungkin akan kata gaya bersin pun bleh nak ngaku sama".

ko semakin pandai membuat lawak. tahniah

didi said...

aku pun 29-1 la..

apakah maksudnya itu?

| faie | said...

maksudnye,btol la aku nk kawen...
ko dh btunang, pasni kompem aku...
ek?...eh, ko ade kne mengene dgn 19-2 ke? waaa...

cheche said...

didi.. ko 29 jan maksudnya ko geng aku la.. kamcing ngam ngam sui la..

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons