Thursday, August 20, 2009

demam raya dah pun diorg ni...


alahai kaum hawa kat opis ni da cibuk2 cite pasal nak raya la.. kuih raya nak tempah brape byk.. baju raya kaler pe.. mana la cite pasal nak puasa nih... dahla kat area bhgn aku ni tggl aku n sorg makhluk lagi yg xdiketahui idop atau tak (ala ala xwujud la) so terpaksa la aku join diorg bab bab cmni..
dlm email opis pun ada yg frwd email2 nak tempah kuih raya.. keje aku tiap2 hari pikir email mana nak kena delete sbb byk email merapu..gangguan capaian email la..email2 frwd la.. pinjaman along la.. block user xleh erk

4 celoteh:

| faie | said...

waa..stres meh?
erm...paie taw citer ape yg xstres...citer tarikh kawen...huhuhu...
epp...pose2...

Ombak Jahat said...

i read ur blog geng!!
Alhamdulillah..
Mana kad jemputan??
Kena bgtau awal2 so that aku bleh fly balik..

nazat said...

wei..raya datang umah aku k......!!!!!!

cheche said...

aimi..
mane ada kad jemputan utk tunang..
akan aku war warkan bila da dapat tarikh..
lin.. insyaallah tp masak la sedap2

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons