Monday, April 11, 2011

wakil orang kampung vs kontraktor

arrrrggggGGGGHHHHHH!!!!! meluat + menyampah +++++
ni cite pasal sorang dua je la.. lagi tepat ape yg jd arini la
masa mula memohon dulu dengan gaya merendah diri, baju pun lusuh..
lagak betul2 macam orang susah..
TAPI bila projek dah lulus..
terus naik tocang.. siap bawak geng2 lagi.. cakap lak confem la dah kurang ajar
penjelasan kitorang memang xnak dengar dah.. yang dia tau dia nak jadi kontraktor projek tu je..
nak tau brape peruntukan lah then xpercaya dan tuduh aku menipu bila bgtau nama aku Yasser Arafat.. siap sound lagi tu..
dia ingat aku ni keje utk dia je kot siap suh wat surat ikut ayat dia.. mcm siot je..
mcm2 la hujah dia.. campur skali bab2 politik lah nak pilihan raya lah..
langsung aku xde mood nak dengar..
hopefully xde la lagi orang cmni yg dtg jumpa aku..
nak jaga hati semua orang je tp pasal hati aku ni ada dia kesah..
dia ingat org keje kerajaan ni xde masalah ke..
pape pun aku doa minta Allah yang akan balas balik pada dia..
xkena kat dia mungkin kena kat anak cucu dia..
masa tu aku lak jadi orang kampung.. tp educated la banding dia tu

0 celoteh:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons