Monday, August 2, 2010

Restoran RIMBA KLASIK kotor???

aku xde nak menghasut mana2 pihak tp ni ape yg jadi kat aku semlm..
aku, faie n my cousin gi makan kat RIMBA KLASIK, bangi.. korang tau kot ktne..
xtau la kebetulan ke atau memang da berbulan cmtu xpasti la..
cuma semlm aku tgk kebersihan restoran tu sgtlah hampeh..
meja kotor, berlekit.. ntah cemana la diorg servis tempat tu..
kebetulan jugak air xde semlm.. dahtu xde lak diorg standby air utk basuh tgn..
tandas of kos la lagi teruk dr tandas awam x terselia..
menyesal lak gi situ semlm.. terpaksa stay jugak sbb stail aku da duduk tu malas nak kuar bgn cari kedai makan lain...huhu.

1 lagi kes.. group yg makan blakang aku tu ada yg makan nasi goreng .... then ada la udang goreng skali..
habis makan br diorg perasan ada telur lalat kat kpala udang tu..
bila aku dgr tu terus aku sibukkan diri sbb nak tgk dgn mata sendiri.. memang ada telur tu..
uweeeeekkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!
kesian achikpaie pun order benda yg sama..
so terus kena stop makan la..

KOTOR dan XUTAMAKAN KEBERSIHAN..
nak mintak jbtn ke agensi ape untuk siasat erk??

kpd pemilik dan pekerja restoran RIMBA KLASIK tu tolongla utamakan kebersihan..
nak jual benda makan kat orang ni kenala sediakan yg terbaik.. kang xberkat duit yg dpt tu..

2 celoteh:

Intan Yus said...

aku dah lama banned kedai ni since 2007 lg. servis mmg zero.

cheche said...

kena wat hebahan ramai ni.. terbukti kotor..eeee

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons